miercuri, 27 mai 2009

Remember

Pustan fiind aveam cateva mici obsesii, obsesii care in timp s-au diluat, unele dintre ele au evoluat in realitati, altele s-au pierdut pur si simplu. Nu obisnuiesc sa le impart cu nimeni cu atat mai mult sa fac bravura de ele si sa le postez intr-un ~loc public~, dar ceea ce va urma va fi o abatere nevinovata. Sa fi fost prin clasa a 6 a cand am vazut pentru prima oara reclama ce m-a inspirat ca 15 ani mai tarziu sa vreau sa gasesc piesa ce rula pe fundal intr-un interval de 10 secunde. Asa ca luati de priviti si ascultati, m-am angajat sa popularizez prin orice mijloc aceasta melodie, sper sa reusesc.(daca va place nu ezitati sa dati link-ul blogului mai departe).

P.S Aceasta este o postare fara Cartianu, fara cacati, fara d'alde Labarescu sau mai stiu eu ce directii clitoristic-metafizice. Vizionare placuta.




Iar in cazul in care nu va aduceti aminte reclama am sa-mi obosesc buricul degetului mai mult decat intentionam si o sa-o postez si pe dansa.


Un comentariu:

  1. nota 9 la blog. nu ai insert audio si cam putine elemente instalate in sidebar. nu ai header photo personalizat..nici pe mine in blogroll :p

    RăspundețiȘtergere